Странице

TEHNIKE SVIRANJA TIN WHISTLE ZVIZDALJKE

Tradicionalni zvižduka igranje koristi broj ukrasa na uljepšati muziku, uključujući rezove, štrajkove i peciva. Većina igranje je legato s ornamentima stvoriti pauzama između nota, a ne pero. Tradicionalnu muziku koncept riječi "ukrašavanje" donekle razlikuje od onog evropskih klasične muzike u tom ukrasi su češće promjene u načinu na koji se napomena zglobni, a ne dodatak odvojeno smatra bilješke u komadu. 
 Zajednička ukrasa i artikulacije uključuju:

REZOVI
Rezovi su vrlo kratko podizanja prsta iznad nota se zvučalo bez prekida protok zraka u zvižduka. Na primjer, igrač igra mali D na D zvižduk može smanjiti napomenu veoma kratko podizanjem kažiprsta svog niže ruku. Ovo uzrokuje teren nakratko prebaciti gore. Rez se može izvoditi na samom početku napomenu ili nakon napomenu je počela da zvuči; neki ljudi zovu drugom "dvostruku rez" ili "sredinom rezan."

ŠTRAJKOVI
Štrajkovi ili slavine su slične rezovi, osim da je prst ispod zvučalo komentar je kratko spustio na zvižduk. Na primjer, ako je igrač igra nizak E na D zvižduk igrač može dodirnite strane brzo spuštanje i podizanje svog dna prst. Oba rezovi i slavine su u suštini trenutna; slušalac ne bi trebalo da ih vide kao zasebne bilješke.

ROLL
A Roll je nota s prvom rez i onda štrajk. Alternativno, roll može se smatrati grupa nota identičnih terena i trajanje sa različitim artikulacije. 
Postoje dva uobičajena vrste peciva.:
Dugo Roll je grupa od tri nejasan note jednake teren i trajanje, prvi je zvučao bez rez ili štrajk, drugi zvučao sa rez, a treći je zvučao sa štrajkom.
Kratki Roll je grupa od dva nejasan note jednake teren i trajanje, prvi je zvučao s rez i drugi zvučalo sa štrajkom.

CRANNS
Cranns (ili Crans) su ukrasi posuđen od ERP cjevovoda tradiciju. Oni su slične role, osim da se koriste samo rezova, ne slavine ili štrajkova. Na Tin zvižduka oni se uglavnom koriste samo za bilješke gdje roll je nemoguće, kao što je najniži nota instrumenta.

SLAJDOVI
Slajdovi su slične portamentos klasične muzike; napomenu ispod ili iznad (obično ispod) namijenjenu nota prstiju, a zatim se postepeno pomera prstiju kako bi se nesmetano podigne ili spusti teren za planiranu komentar. Slajd je obično duže trajanje ukras nego, na primjer, rez ili slavinu i slušaoca treba da vide promjenom teren.

TONGUING
Tonguing se koristi štedljivo kao sredstvo za naglašavanje pojedinih nota, kao što je prvi komentar na melodiju. Tin zvižduka igrači obično ne jezik najviše bilješke. Da jezik napomenu igrač kratko dodirne njihova jezik na prednjoj strani krova usta na početku napomenu (kao da artikuliranja 't'), stvarajući udarački napad.

VIBRATO
Vibrato se može postići na većini bilješke otvaranjem i zatvaranjem jednog od otvorenih rupa, ili varijacija daha pritiska (ovaj posljednji je zapravo i vibrato (teren modulacija), i tremolo (amplituda modulacija)). Od dva, prstiju (tj, istina) vibrato je mnogo više zajedničkog nego dijafragme (dah) vibrato (tj tremolo), osim na bilješke poput najnižoj napomenu na zvižduk gdje prstiju vibrato je mnogo teže. Uobičajen način za postizanje vibrato je prstom u napomenu, a zatim brzo listate prst na i off, ne rupu ispod prstiju notu, ali je rupa dva ispod prstiju napomenu, ostavljajući otvorenu rupu u sredini. Ova tehnika se može čuti na Chieftain legendarni zrak, Žene Irske (Chieftains IV).

Neki trikovi

VODEĆI TONOVI
Vodeći Tonovi su sedmi neposredno pred tonik, tako nazvan jer melodijski stil često koristi sedmi da vodi u tonik na kraju fraza. Na većini Tin zvižduci vodeći ton na najnižu tonik mogu igrati pomoću mali prst donje strane da se djelomično pokrivanje samog kraja otvaranja zvižduk, zadržavajući sve ostale rupe pokrivene kao i obično za tonik.

TON
Ton Tin zvižduka se u velikoj mjeri određuje svoje proizvodne. Clarke stil valjani metal zviždi imaju tendenciju da imaju prozračan "nečistog" zvuk, dok Generation stil cilindričnim instrumente imaju tendenciju da imaju jasne ili "čista" zviždaljka zvuči. Jeftin valjani metal zviždaljke, kao što su oni iz Cooperman Fife i bubanj (koji također proizvodi high-end instrumentima) mogu biti vrlo prozračan u zvuk, a može biti teško igrati u gornjem registru (drugi oktava). Često postavljanje komad trake preko ruba fipple utora (samo ispod pisak) da se smanji fipple će značajno poboljšati ton i kontrola lopte instrumenta.

VAGA
Dok je, kao što je navedeno pod Prstima, igrač će igrati obično dati samo instrument u tonik ključ i eventualno u ključnim početku na četvrtom (npr G na D zvižduka), skoro bilo koji ključ je moguće, postaje sve teže zadržati u skladu kao igrač udaljava od zvižduka je tonik, prema krug petine. Tako D zvižduk je prilično zgodan za igranje i G i A, C i instrument se može koristiti prilično lako za F i G.